Grupo Revisión
Identidade visual e embalaxe Pazo de Vilane
1994
Pazo de Vilane recurre ao bó facer do Grupo Revisión para integrar o deseño e o valor que este aporta aos seus productos. É así como nace a súa nova imaxe, que convirte a unha empresa familiar nacida no 1996 e adicada á produción de ovos campeiros en un punto de mira en materia de deseño e packaging.
Percorrido:

Grupo Revisión
Identidade visual e embalaxe Pazo de Vilane
1994
Pazo de Vilane recurre ao bó facer do Grupo Revisión para integrar o deseño e o valor que este aporta aos seus productos. É así como nace a súa nova imaxe, que convirte a unha empresa familiar nacida no 1996 e adicada á produción de ovos campeiros en un punto de mira en materia de deseño e packaging.
Percorrido:

Grupo Revisión
Identidade visual e embalaxe Pazo de Vilane
1994

Pazo de Vilane recurre ao bó facer do Grupo Revisión para integrar o deseño e o valor que este aporta aos seus productos. É así como nace a súa nova imaxe, que convirte a unha empresa familiar nacida no 1996 e adicada á produción de ovos campeiros en un punto de mira en materia de deseño e packaging.