Luis Carballo
Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez
1982
Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.
Col. Fundación DIDAC
Percorrido:

Luis Carballo
Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez
1982
Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.
Col. Fundación DIDAC
Percorrido:

Luis Carballo
Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez
1982

Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.
Col. Fundación DIDAC