Luis Carballo

Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez

1982

Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.

Col. Fundación DIDAC

Percorrido:

Luis Carballo

Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez

1982

Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.

Col. Fundación DIDAC

Percorrido:

Luis Carballo

Campaña publicitaria La arruga es bella, Adolfo Domínguez

1982

Cunha visión non só estética senón tamén ética do seu traballo, Adolfo Domínguez recolle baixo o eslogan ‘’La arruga es bella’’ a filosofía dunha marca pioneira na incorporación de conceptos como a reciclaxe, a sostebilidade ou a ecoloxía na súa dinámica de traballo e na forma de entender o seu proxecto.

Col. Fundación DIDAC

Percorrido: